4.8.07

Eys Wide Shut in Vilnius

kuten jo edellisessa kirjoituksessatotesin, lähdin Vilnasta sydän karrella.

Olen nyt tämän päivän käynyt läpi kuviani, joita Minkkisen työpajassa otin.

Minulla ei ollut omaa kannettavaa matkassa, eli käytin jonkun toisen konetta tehtävien kuvia valitessani.

Muita kuvia vilkaisin muutaman kerran kameran näytöltä.

Ajatuksissani keskityin miettimaan miksi en saanut yhtä hyviä kuvia kuin muut kurssilaiset. Yritin myös miettiä mikä on minun juttuni kuvauksessa.

Näitä miettiessäni vaelsin Vilnan katuja pitkin, koettaen lähes kaikkea. Etsien, mutta en löytäen.

En siis prosessoinut näitä näitä kuvia. Kävin siis kurssin silmälaput silmillä. En nähnyt omia kuviani, vaan keskityin muiden kuviin, sekä Minkkisen opetusten sisäistämiseen. Sekä löytämään haluamani kuvat.

Uskon vahvasti, että mikäli minulla olisi ollut kannettava mukanani, olisin saanut loistavia kuvia, ja työpaja olisi ollut minulle henkisesti helpompi. Mutta vielä varmempi olen siitä, että työpajan läpikäynti sydän vereslihalla oli minulle opettavaisempi. Kaikki energia meni luovan prosessin miettimiseen ja Minkkisen oppeihin keskittymiseen.

Joten, olkaa hyvä pieni otos kuvia, joita en Vilnasa nähnyt: Eyes Wide Shut in Viinius

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Linkittämäsi kuvat olivat erilaisia kuin Vilnassa näyttämäsi. Vie tuo fiilis niihin ihmiskuviin, joita siellä näytit. Kulje noita kahta polkua rinnakkain ja jossain kohdassa huomaat kuinka ne yhdistyvät.

Tsemppiä!

Unknown kirjoitti...

voi olla ettei kuvasi ole sen huonompia kuin muilla. itse olet itsesi mitta, ei muut.