27.8.07

Raiskaajat, mainonnan unohtama kohderyhmä...

Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry ja yhteistyökumppaninsa Clear Channel Suomi Oy, Forma Publishing Group Oy, JCDecaux Finland Oy, IRC-Galleria/Klikki.com, Nokian Panimo Oy, Olvi Oyj, Oy Hartwall Ab, Oy Sinebrychoff Ab, Pop Media Oy, Sanoma Osakeyhtiö ja Seppo Koskinen Ravintolat Oy / SK Ravintolat, ovat lähteneet rohkeasti markkinoimaan tuotteitaan raiskaajille Kännissä olet ääliö kampanjallaan.

Ideana on alkoholivalistuksen varjolla kertoa, että puolitajuton nainen, joka sivuston videoissa raiskataan, pääsee vähällä jos saa tippurin...

Eli kyseisten firmojen mukaan kännisen saa raiskata. Minä taidan äänestää lompakolla ihan toisia firmoja jatkossa...

Asiasta lisää mm. täällä.

Edit
Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry:n puheejohtaja ilmoitti aamun lehdessä (Toinen niistä pääkaupunkiseudun ilmaisjakelulehdistä), että kampajaa muokataan tuon kyseisen videon osalta.

Tajusivat ilmeisesti, että ironia on vaikea laji... Hyvä niin, koska kampanjan idea on ihan ok.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hetkinen.

Mikäs se idea oli? Oletko nyt ihan varma?

Katsoitko muut videot - miehiltä ja naisilta?

Ideana on ajella kännissä, tehdä ilkivaltaa, vetää turpaan, häiritä kotrauhaa? Vai mitä yrität kertoa tuosta ideasta?

Oliskohan aikuisten oikeasti se oikea idea kertoa siitä, että voi käydä huonostikin jos vetää örvelökännit?